Tarım İl Müdürlüğü Envanterine Yeni Bir Traktör Kazandırıldı!

Kurum yetkileri yaptığı açıklamada" İl Müdürlüğümüz tarafından hazırlanan proje kapsamında envanterimize kazandırılan yeni traktörümüz hizmete alınmıştır.
İl Müdürlüğümüzce yürütülen mera ıslah ve amenajman projelerinde etkin bir şekilde kullanılacak olan traktör; meralarımızın geliştirilmesi, verimliliğinin artırılması ve üreticilerimize daha kaliteli hizmet sunulmasına önemli katkılar sağlayacak." Şeklinde ifade ettiler.

Kırıkkale Tarım İl Müdürlüğü Fatih Ateş yaptığı açıklamada "Proje kapsamında katı hayvan gübresinin mera alanlarına uygulanmasıyla, hayvansal atıkların çevreye zarar vermeden değerlendirilmesi ve bertaraf edilmesi sağlanacak.

Bu sayede hem çevre sağlığının korunmasına katkı sunacak hem de mera alanlarının organik madde yönünden zenginleşerek daha verimli ve kullanışlı hâle gelmesi desteklenecektir. Yeni projemizin hayırlı olmasını diliyor, ilimize ve üreticilerimize faydalı olmasını temenni ediyoruz."dedi.





