Kırıkkale Millet Bulvarı üzerinde bulunan İl Emniyet Müdürlüğü önündeki kavşağın kapatılmasının ardından, bölgede trafik akışında yaşanan değişiklik sürücülerin kafasını karıştırdı.
Kavşağın kapanmasıyla birlikte sürücüler, dönüşlerini Kırıkkale Tren Garı istikametinden yapmaya başladı. Ancak Millet Bulvarı üzerinden Kayseri yönüne devam etmek isteyen sürücüler, Tren Garı kavşağına yaklaştıklarında sağa dönüş ve düz gidiş yönünü gösteren mavi mecburi yön tabelasıyla karşılaşıyor.

Bulvar üzerindeki kavşağın kapalı olması nedeniyle sola dönüş yapmak isteyen bazı sürücüler, nasıl hareket etmeleri gerektiği konusunda tereddüt yaşıyor. Sürücülerin bir kısmı Adliye kavşağına kadar devam ederken, bazıları ise Tren Garı kavşağından sola dönüş yapıyor.
Vatandaşlar, bölgede sola dönüşün serbest olup olmadığına ilişkin net bir yönlendirme bulunmadığını belirterek, şehir içi trafik yetkililerinden kavşağa açıklayıcı tabela yerleştirilmesini istiyor.

Sürücüler, özellikle yoğun saatlerde yaşanan karışıklığın trafik güvenliği açısından risk oluşturabileceğini ifade ederek, ilgili noktada yönlendirme levhalarının güncellenmesi gerektiğini dile getiriyor.





