Yahşihan Hacıbey Mahallesi Muhtarı Murat Şimşek' tarafından 3. Geleneksel Aşure Programı düzenlendi.

Bu özel günde komşular dostlar bir araya gelerek bu kadim geleneği yaşattı.
Aşurenin paylaşma, dayanışma ve birlik ruhunu hep birlikte hissedildi.

Kırıkkale Belediye Başkan Yardımcımız Recep Sefer 'de programa katıldı. Ayrıca, tüm siyasi partilerin temsilcileri de programa katılarak birlik ve beraberlik mesajı verdiler.
Kaynak: Haber merkezi




