Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü tarafından Türkiye genelinde yürütülen “Dilimizin Zenginlikleri” projesi kapsamında Kırıkkale’de dereceye giren öğrenciler için ödül töreni düzenlendi.
Kırıkkale İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen törende, proje kapsamında düzenlenen çeşitli yarışmalarda başarı elde eden öğrenciler ödüllerine kavuştu. Öğrencilere ödülleri, Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, Müdür Yardımcısı Serkan Akpınar ve Ortaöğretim Hizmetleri Şube Müdürü Nilgün Seçen tarafından takdim edildi.

Törende konuşan Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, öğrencileri ortaya koydukları başarılı çalışmalardan dolayı tebrik ederek, Türkçenin zenginliğini ve kültürel değerlerini yaşatan projelerin önemine vurgu yaptı.
Dilimizin kültürel mirasın en önemli unsurlarından biri olduğunu belirten Güney, “Dilimiz kültürümüzün temelidir. Bu bilinçle çalışan ve emeği geçen tüm öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi kutluyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Kırıkkale’de öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği proje kapsamında gerçekleştirilen yarışmaların, gençlerin dil bilincini geliştirmesine ve kültürel değerlerle bağ kurmasına katkı sağladığı belirtildi.





