
Kırıkkale Lisesi'nin 1980 yılı mezunları, aradan geçen 46 yılın ardından Kırıkkale'de düzenlenen anlamlı bir buluşmada bir araya geldi. Lisenin 1977 yılında eğitim öğretime açılan yeni binasının ilk öğrencileri ve 1980 yılında ilk mezunları olan 6-Fen-B sınıfı öğrencileri, yıllar sonra yeniden aynı heyecanı yaşadı.

Mezuniyetin ardından farklı şehirlere ve farklı hayatlara yönelen sınıf arkadaşları, yıllar içinde kurdukları dostluk bağlarını korumayı sürdürdü. Kimileri üniversite eğitimi için farklı kentlere giderken, kimileri iş hayatına atıldı, kimileri ise aile kurarak yaşamlarını farklı alanlarda sürdürdü.

1980 yılı 6-Fen-B mezunları, ilk olarak kurdukları WhatsApp grubu sayesinde yeniden iletişim kurdu. Ardından 20 Haziran 2026 Cumartesi günü Kırıkkale'de düzenlenen buluşma programında yüz yüze bir araya gelerek eski günleri yad etti.
Buluşmada yıllar öncesinin okul anıları yeniden canlanırken, mezunlar kendilerini bir anda lise yıllarına dönmüş gibi hissettiklerini ifade etti. Çay eşliğinde yapılan sohbetlerde unutulmaz anılar paylaşıldı, kahkahalar yükseldi ve dostluklar tazelendi. Katılımcılar, 46 yıl sonra aynı sınıf ruhuyla yeniden bir arada olmanın mutluluğunu yaşadı.

Kırıkkale Lisesi'nin ilk mezunları, kendilerine emek veren öğretmenlerini de sevgi ve saygıyla andıklarını belirterek, bu anlamlı buluşmanın gelecekte düzenlenecek yeni organizasyonlara vesile olmasını temenni etti.




